Pages

my english class..

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

o0o gosh..i've just read teacher maizurah pnya blog..haha..tringat balek time skolah..
kalau x silap aku stiap ari isnin, slasa n khamis kot my class ada klas english..
sronok blaja english coz time nih lah nk improve english aku pun..iyelah, lepas aku balek england dlu, erk dah genap 10 taun kot aku dok kat msia stelah 2 taun dok kat uk, my english language becoming worst..ntah lah knapa..aku rasa makin truk english aku..wawawawa...
tp malangnya buat klas aku coz subject english slaloo period yg last..
tau² aje lah kalau period last nih..semua dah terbayang nasi kawah d.m..emmm..sdap o0o nasi d.m kalau pikir² balek..
apa lagi..nearly semua klas aku melentok..termasuklah aku..hua..hua..

ngantok + lapar + panas..

aiseh..mmg time tuh lawan abis²an mcm pi perang kat afghanistan o0o..(mcm lah aku nih penah pegi berperang..haha..)
tp nk buat mcm mana..ngantok tuh kuat sgt.. x tahan dowh..
nk tdo ksian plak kat teacher maizurah dok mngajar kat depan..
aku tgk bear mmg dah landing kpala atas meja dah..aiyyooo..dahlah dia 2 dok depan teacher..bulih dia tdo..aiyyaa..anas plak, maintain ja..amalil ngan azwan plak dah mlayang ke mana ntah..
but 4 izzanee, this is her favourite class..dgn englishnya yg power..kdg² tuh kalo ada aje perkataan english yg kitaorg x tau dialah jd kamus..hehe..
tp yg aku pelik apsal aina ngan marliana tdo slaloo x kantoi huh..??!!guna ilmu apa arr diorg??haha..
mcm 2 lah klas aku stiap kali period yg last..tp bkannya waktu english ja..~
aku rasa kengkwan klas aku each period ngantok gak..certain² time aje diorg cerdas..
aku plak kdg2 ja..(x dak unsur² riak..)
tp kalau cerdas jd mrapu plak klas aku.. haha..
bez o0o..rasa nk balek skolah pun ada..huhu..~
nyway..thanks 2 techer maizurah coz trus mgajar my class eventhough terpaksa ajar kami yg suka mrapu n slaloo tdo dlm klas..
tq very much techer..!!
tepat skali ngan pepatah nih..
guru ibarat lilin yg membakar diri menerangi org lain...
thanks teacher..

my classmate..~

3 comments:

tcer_mai said...
This comment has been removed by the author.
tcer_mai said...

tak de ape2 lah...tcer tak kesah...betoi lebih baik tido dari menyembang... ticer sian kat korang dapat kelas tcer time last ish ish..kadang2 sedih gak bukan sedih pasal korang tido, sedih sb tcer tak dapat wat yang terbaik untuk wat korang tak tido...nway tcer doa sgt2 korang berjaya dgn cemerlangnya...betol...

mEGAt... said...

eh..x lah..techer dah bt yg terbaik utk kami..by the way, thanks tlg doakan utk kami..