Pages

baguss.!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

tahniah MGT.!!anda telah berjaya membuat kerja last minute sekali lagi.!!
*macam menang award lah pula..*

sejak kau sekolah menengah sampai masuk Unibesity, perangai anda tetap kool..~
tetapi bertukar gelabah bila dikatakan kerja last minute..
and the result is :

saya : mama, mana wan punya lab coat.?? *nama panggilan saya wan ok..comel ouh*
mama : ada dekat atas tu, pegilah tengok..baru ja letakkan nila..
saya : mana.??x dak pun.. *dapat merasakan sumting yang x elok akan berlaku*
mama : ada atas tu..cari dulu..
*lagi dapat merasakan.................sumting x elok akan berlaku..........~*
mama : tu, sekali dengan baju sekolah adik..
saya : alamak, ni bukan lab coat, ni baju lain nih..*yeah, ten points utk feeling saya ni.!!sumting x elok memang jadi..erghh.!!*

H.I.L.A.N.G.

*sambil cari² lab coat..*

selepas 2 minit
*ta jumpa*

4 minit
*tak jumpa juga*

6 minit
*masih ta jumpa*

8 minit
"mama, baju kemeja wan dengan baju merah wan HILANG jugalah.!!!"


aiyaarkk, baru sedar, semua baju tu dalam satu beg plastik dan HILANG..

hilang..
HILANG..
H-I-L-A-N-G..!!
*sila baca dengan nada yang misteri...*

mama saya bijak ouh, terus dia call maksu yang ada dekat KL nak tanya pasal baju yang HILANG tu..
n my maksu replied:

"a'ah, ada dekat sini, satu beg plastik..tertinggal kat sini lah tu..*

terus saya sorok muka bawah sofa

mujur ada kan..kalau tak habis lah saya nak beli lab coat baru..dahlah mahal cantik..
lagi cantik kalau dalam plastik beg lama² x keluarkan..mesti jadi kuning..eeeewww..*please tolong jangan bayangkan*

ouh ya, tapi kerja last minute kali ni, saya maafkan diri saya sendiri..ahaa..
sebab saya dijangkiti virus mata ultraman..yehaaaa..!!! *pehal seronok.??bajet hero.??*
sakit mata ouh..

mula² hafiz yang bawa balik penyakit ni..
lepas tu berjangkit dekat saya..then abah..

sekarang mama..

gud job hafiz.!!berjaya jgak sebarkan virus tu..uhuk..~




message 1 : baru petang td dapat news seorang kawan dari PASUM kembali ke rahmatullah..al-fatihah..~

3 comments:

Nur Areefah said...

kerja last minute adalah hak milik setiap insan XD

beruang said...

keja last minute paling berkualiti

mEGAt... said...

haha..
nak suruh blogger buat button like dkat setiap komen lah..
stylo ouh ayat korang..