Pages

saya dicampak ke sini..urghh.!!!

لسلام عليكم ورحمة الله وبركت

3 bulan dowh tak balik rumah..aiyaark..~
2 bulan fisrt dekat PASUM..sepatutnya hujung bulan 7 ari tu dah balik dah..tapi, sebab dicampak ke sinilah tak boleh nak balik..huk..huk..
BALIK..BALIK..BALIK...BALIKKKK... ------>hujung bulan 8 ni baru balik..aduhhh..~rasa lama nak mampuss..~

ok, alkisahnya (ehem..ehem..macam cerita dongeng la plak..hahaa..) dulu saya ada gi interview MARA..tp, MARA tak reply apa² pun pasal i/view tu..

tetiba je time dekat pasum ari tu, dapat mail dari JPA.. *weird*
mula² tu ingatkan JPA tersilap hantar mail..
dalam mail tu pun dia tulis dia akan hantar pos laju..so, saya juz buat dunno aje lah..
seminggu lepas tu, saya check balik mail..tp x ada apa² pun..
ntah kenapa tetiba je esok tu, rasa tangan ni automatik pegi tekan box spam dalam mail..

tup..tup..
MAKLUMAT PENDAFTARAN PELAJAR-PELAJAR TAJAAN JPA DI CYBERJAYA UNIVERSITY COLLEGE OF MEDICAL SCIENCES *sila baca dengan mengerutkan dahi anda ok..*

apakah.??terus saya call college tu..
ahaaaa..!nama saya memang ada dalam college tu dowh..
aduhhhh..~tp, dah terlewat seminggu waktu pendaftaran..
ingatkan dah terlepas, tapi diorang kata still boleh daftar..
alhamdulillah saya dapat scholar JPA..hurm, tak bajet langsung dapat macam nih..
Allah maha adil..~

saya gitau abah memang nama ada dalam kolej tu..
kalau nak tolak scholar tu rasa sayang pula..last² ambil juga scholar tu..

bye² PASUM...~



message 1 : mama gitau MARA ada hantar surat pasal result i/view tu..guess what apa surat tu tulis..-----> anda tidak berjaya.! :P

5 comments:

Anonymous said...

ouhh..
camtuh kisahnya..

okey pe dpt p cyberjaya..
*_^

Nur Areefah said...

xsempt nk jmpe di PASUM>huk3

Anonymous said...

congrats megat!!!!blaja rrjin..hehhehe

Hanis Amanina said...

waahhh... rezekii!

mEGAt... said...

srikandibi0L0gi >> a'ah, mcm tu lah kisahnya.. :D

NurAreefah >> alamak..masa pnjang lg, maybe bley jmpa lain hari.. :P

kak mahirah >> ouh, trima kasih byk2..

nina >> alhamdulillah..~