Pages

.: erk...no title..:.

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

hari yang malang memenatkan doe..~
baru aje habis test fizik untuk final sem..aduhhh..~susah yang amat..
nak dapatkan jawapan fizik tadi tu macam nak cari harta karun je..susah nak mampossss..

waktu jawab soalan tadi, dahlah susah..meja pula kecil..letak sehelai kertas pun tak cukup satu meja tu..
so, mulalah pen, pembaris, pemadam..semuanya nak terjun dari meja tu..haha..
sampaikan pemadam saya terbelah dua.. (terbelah dua sebab saya patahkan..haha..)
ouh ya, penutup pen saya terbang bawah kerusi Manmeet..ntah macam mana boleh jadi macam tu..haha..

tapi, for sure lepas nih lebih kurang 3 atau 4 bulan kot takkan belajar fizik..ngaahhhaaa..
BYE² FIZIK..~


message 1
: cuti sem start hari rabu sampai hari isnin minggu sekali lagi..wah, lama dah tak balik rumah nih..

4 comments:

Zakiah said...
This comment has been removed by the author.
Nur Areefah said...

esk aku quiz fizik ade kah akan menerima nasib sebegitu??

^^!

mEGAt... said...

duh..dun worry lah..
insyaAllah ko bley buat..
jgn nervous cukup..sbb aku ari tu nervous gile..~
all the best occay..~

MGMSabri said...

salam,
dulu pun aku ex-pasum.
sudi2 lah jdi kwn iya.
airdroppe.blogspot.com