Pages

formalin..

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

hari khamis dulu, ada benda yang best dapat saya tengok..haha..*geli tu ada gak..*
time *erk, knapa tetiba je muncul perkataan inggeris nih.??*waktu tu tengah memerah otak dan menjegilkan mata study *aduhh, muncul lagi* ulangkaji pelajaran, tetiba ada sorang abang nih panggil kitaorang (saya, manmeet, faisal, farah nabila, farah wahida dan izzah) pegi tengok mayat fresh segar baru aje sampai dekat kolej..
haha..mula² tu excited gila nak tengok mayat tu, terlompat² saya..haha..
tp, bila dah masuk je dalam bilik belakang kolej tu, rasa meremang aje bulu roma saya..
aduhhhh..~nak sentuh dinding dalam bilik tu pun saya jadi takut kalau² dinding tu ada bekas mayat..
abang yang ajak kitaorang pegi tengok mayat tu kata ada 3 mayat yang baru sampai..
dia suruh kitaorang pilih peti besi mayat mana yang kitaorang nak tengok..macam nak pilih hadiah aje..haha..
tapi sorang pun x brani nak buka mulut..*kecuali faisal sebab dia baru bangun tido (menguap)*

abang tu buka peti besi betul² depan farah..*takut gilerrzzzzzzzzz..*
benda yang first pertama saya nampak kaki dia..
bau tu ada gak cket²..bau formalin kot..
truup..trus dia buka semua pintu besi tu..nampaklah segala²nya..
dari kaki sampai ke kepala..tapi, saya x nmpk muka dia sebab kepala dia dongak ke atas..
nampak mayat tu macam gengster aje..badan tegap, ada tatoo kat badan..
abg tu kata mayat tu dari india..hurmmm...~

tetiba, ada getaran dekat peti besi tu..pluppp,mayat tu tetiba bangun secara mengejut, memegang tangan farah..*ouh, indahnya imaginasi..*
haha..

dah abis sesi melawat mayat, kitaorang kluar..
tp, bau formalin tuh rasa macam dah melekat aje kat bulu hidung nih..
masuk kelas pun still bau formalin tuh..aduhhh..fenin..~


message 1 : esok raya..SLAMAT HARI RAYA yer..maaf, zahir dan batin..
message 2 : cuti seminggu.??assignment banyak nak mampusss..
message 3 : malam tu, selepas saya tengok mayat, macam² saya pikir dalam kepala otak nih..ngeh..~seramm.~
message 4 : rasa macam nak tukar aje nama blog nih jadi dalam B.M...

6 comments:

Hanis Amanina said...

hidup bm! haha.. tapi kan, semua subjek sains yg aku belajar dalam english.. so, hidup bi jugak laaa.. huhu

p/s ~ slmt hari raya aidilfitri.. maaf zahir batin..

mEGAt... said...

erk...bi dlm subjek sains dkecualikan..haha..

ouh ya..slamat ari raya..maaf zahir & batin..

nurul iman said...

wahh cam best je blajar medic ni..

btw, slamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin..!

MiBi said...

aku blajaq suma bhs jpun weyh.. takan nak idup jpun kowt??? hurm... musykil2...

MiBi said...

1 g.. idup ja kat london..... english pun mslh... hehe... aku len la.. idup dlm kg nih.. hehe..

mEGAt... said...

nurul iman >> erm, x msk medic lg, still foundation..insyaAllah kalau lpas foundation nih, bru msk medik..
tp, rsa mcm ssh ja medik nih..

pak yeh >> hg x pa weyh, dewa jepun..haha..
erk, tu dlu..la ni english aku dah lingkop..!!