Pages

skeleton setadi

bayangkan apabila anda tidak faham satu apa pun yg diajar dalam lecture hall, dan anda mnjadi sparuh mati akal sbb tak faham langsung apa yang lecturer kat depan mencarut mengajar..
apabila anda balik setadi sendiri dalam bilik berbekalkan glucose sikit2 utk otak, dan tiba2 anda berbisik

"ouh, macam ni ja ka.???just a piece, piece of cake.!!"

melompat2nya hati ni pabila apa yang anda belajar, mudah difahami..~ *ya.!!hati aku melompat2 dalam abdomen aku.!!hahaha*
ibarat memahami bahasa kucing bertutur sesama kucing..

"meow" dalam bahasa kucing bermaksud "alhamdulillah, saya paham"

sejak kebelakangan ni aku mnjadi sgt mengantuk..di mana2 pun aku brada, trasa mata nak lelap jaa..berat mata memandang, berat lagi badan aku nk jatuh tertidur.. XD

dalam lecture hall mngantuk *normal bg stiap student*

dalam bilik mengadap buku pun mengantuk *normal jgak bg studnt ni*

dalam bilik atas katil *mmg normal bg semua manusia*

dalam jamban *erk..aku sorang ja kot.. =.="

tp, bila bukak fesbuk, tak mngantok pulak..ahak..~
nnt suruh doctor2 msukkan subject baru dalam silibus medic.. -----> FACEBOOK.!!
then only studnt can pass their exam...........




with flying colours...........100%.!!!! weeeehhhhhoooooooooo *stop dreaming lah mgt.!!



tadi belek2 buku biochem..ouh, my feveret!! *sarcastic*
then trjumpa satu ayat ni..

"elevated concentrations of ammonia in the blood cause the symptoms of bla..bla..bla....somnolence....bla..bla....."

nmpak tu.?? SOMNOLENCE.!!
adakah darah aku mempunyai ammonia terlebih.??hyperammonemia.??
x ape, nnt aku donate darah aku kat org lain..x adil kalau aku sorang je ada hyperammonemia ni..hahaha.. *baik kan saya.??*


*comel kan saya tgh setadi.??*



notakakiberbulu : Somnolence (or "drowsiness") is a state of near-sleep, a strong desire for sleep, or sleeping for unusually long periods (cf. hypersomnia).
*sumber : syeikh wikipedia*


0 comments: