Pages

Januari....~

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

first of all, saya nak ucapkan 'SELAMAT MENYAMBUT HARI LAHIR' untuk mama..semoga panjang umur + sihat selalu + murah rezeki..
thanks mama sebab banyak berkorban utk family..
:)


occay, sekarang, cerita tahun baru awal tahun..
3 Januari...
tarikh nih, habislah masa lepak saya kat rumah..*seminggu je..sedih..sob..sob..T_T*
so, balik ke CYBERIA tercinta from Perlis..
aduhai, berat btol kaki nak melangkah naik masuk bas..malas yang keterlaluan..ngahaa..~
hmm..sampai aje kat Putra Sentral, Faisal, Manmeet n Hasif kata nak ambik saya n Husen..n then terus pegi Alamanda..nak dinner..
ahah..diorang blanje..hehe..thanks guys..*kalau tau korang nak belanja, dah lama dah aku pilih mkanan paling mahal..haha..*

settle semua tu, balik terus Cyberia..
sampai aje depan rumah Cyberia..ni apa yg saya nampak..

I
I
I
I
I





kool lah..mmg tak bajet langsung korang nak bt mcm nih..cantik gilerzzzz..
thanks to dalila, effa, liyana, malin n fatin...*kreatif.!!*

lepas tu, mulalah perang tepung..aiseh..~kali ni mmg saya tak terlepas arr kena telur..
telur busuk pula tu..aduhai..~

3

message 1 : thanks faisal, husen, hasif, manmeet, asyraf, kevin,j.j, dalila, malin, effa, fatin n liyana 4 dat night.. :)
message 2 : sori mlm tu agak penat, tak dapat nak perang tepung mcm besday manmeet dlu..erk, better not..haha..
message 3 : ouh ya, thanks utk smua yang wish besday 4 me k.. :)
message 4 : rasa mcm ada yang tak kena aje dgn pnulisan saya kali nih..apehal huh.??

1 comments:

Ninomae Juuichi said...

jgn bls kt aku blek sudah...haha