Pages

misteri nasi...~

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

saya semakin pelik..
kenapa setiap kali saya dinner, mesti TAKkan habiss..saya ulang..TAK akan habis *highlight emas cket..*
waktu lunch boleh pun habis nasi..

wahai nasi² di dalam tong sampah...
maafkan beta...

perut beta mengecil waktu malam... *hahahaha...*


message 1 : saya tulis 'nasi dalam tong sampah ek.??' a'ah iyelah tu, saya dah buang................
message 2 : sambungan mesej atas '..............tiap² malam'
message 3 : astaghfirullah, apa ni.???!!!jangan bazir nasi....rugi.!!! <-----pesanan utk diri sendiri...

4 comments:

Ninomae Juuichi said...

x elok bazir mgt...huhu..[aku pown sme gak..hehe]

mEGAt... said...

haha..ko kna mkn byk cket..
:P
kidin..~

MiBi said...

ank trok~~! patut buang back tuh.. tinggai bone ja.. haha

"boneeto~ boneeto~"

Ninomae Juuichi said...

aiman saids : laen kli blnje aku makan.. k