Pages

bye-bye..~

السلام عليكم ورحمة الله وبركته


GONE.!!











WHERE.???
I
I
I
I
I
I
I
I
I

tempat menuntut ilmu..ngeh..~


entry terakhir dan menyedihkan sebelum berangkat ke alam persekolahan universiti..
huk..huk..6 bulan makan + tidur + merapu + mengadap komputer + buang masa dekat rumah, rasa dah jadi rutin harian n tak boleh nak tinggalkan semua tu..huwaaaaa..~

nak minta maaf dekat sesiapa yang mengenali diri ini..nak minta berkat sikit..takut² nanti kalau tak dimaafkan, susah nak belajar..harap² oklah semuanya..
dan kepada semua yang sudah dan akan sambung belajar tu, all the best occay..~

dan nak minta tolong, andai saya terlupa Tuhan..
dalam kelapangan dan kesibukan..
dalam kesenangan dan kesusahan..
tolong ingatkan saya..
jangan jadi anak derhaka..
mama abah jangan diupakan..
usah diluka hati dan perasaan..
tolong ingatkan saya..
ingat pesanan lecturer..
bukan sekadar peringatan..
tetapi tarbiyah berpanjangan..
TOLONG INGATKAN SAYA OK..~


"Wahai Tuhanku,
kayakanlah akan daku dengan ilmu,
hiaskanlah diriku dengan ketenangan jiwa,
dan muliakanlah akan diriku dengan takwa,
dan elokkanlah diriku dengan kesihatan.."
-doa menuntut ilmu-



message 1 : erk, still takut dengan orientasi larrhh..huk..huk..

2 comments:

MiBi said...

haha.. orientasi eehh.. haha.. gambatte bro..!!!!

farhana said...

orientsi aku mcm2 adegan trjadi...
hee...