Pages

musim awardkah.??

السلام عليكم ورحمة الله وبركته



1. Write a short story bout this award giver (not less than 50words, not more than 100words)
aiseh, mcm kena buat karangan lah pula..haha..lama dah tak buat karangan ni..nak
asah balik bakat saya..ok, Amalil Asmar bin Suhaimi..dia bagi award ni untuk aku
minggu lepas rasanya..tp, baru hari ni baru aku nak buat..haha..sori malil,
sibuk sikit baru² ni..erm, dia ni seorang lelaki..time form 3 n form 5, sekelas
dengan saya..dapat 8A dalam PMR.. *wee, tepuk tangan..*apa lagi
arr.??ahaa.!!terror komputer..nanti masuk UITM kos Sains Komputer dan
Matematik..mesti dia ni jadi 'dewa' komputer nanti..hek..hek..UiTM dia pun dekat
je dengan rumah saya..haha..weih, dah cukup 50 perkataan rasanya..lebih pula tu
tulis tag ni..cukup syarat kan Amalil..hek..hek.. *psst : terror tak karangan
saya.??*


2. Describe 3 things about greening the earth in your neighbourhood

1. belakang rumah ada sawah padi.. *cantik o0o..*
2. ada padang besar (sila baca padang yang besar..bukannya padang besar
nama tempat) depan rumah..
3. rumput banyak.!!yeah..btol..rumput yang banyak.!!



3. Describe about another 7 receiver you want to give this award
1. sori..
2. tak
3. ada
4. orang
5. nak
6. diberi..
7. ouh ya, nak bagi award ni dekat semua student saina..silakan ambil..tak
payah buat description tu, paste je award tu dalam blog korang..

3 comments:

Stag & Vixen said...

hahahaha...........aku nk p umah ang nnt.......

Afiq said...

zzzzzz
pesal suma lak
adoi
nk kna wat gak la ni

Wan Zhafri said...

mgt kata xyhh description..copy n paste jer..
huhuhu