Pages

first award..yeay.!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

d@ rules...
1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda..
2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini..


NurAreefah

1. kuat semangat.!!
2. seorang yang aktif..baca blog dia banyak join program bes²..tak buang masa macam saya..haha..~
3. dah bagi award ni mesti lah Areefah ni pemurah..~
4. student MRSM.. *eay, dulu pun saya nak masuk MRSM, tapi kementerian campak saya dekat SBP deyh..*
5. friendly..byk kawan..~



3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya..
1. suka ngadap pc lama²..tak buat apa pun..buang masa ja..haha..
2. selalu menginvisiblekan diri dalam ym.. *oooppss, kantoi..~*
3. pemalas sikit..
4. hidup selalu tension..haha..
5. life saya boring yang amat.. *afnan ngan farah yang kata k..iyelah, sebab dekat Perlis ni tak ada kawan..baru pindah..boring.!!!!nak keluar pun tak tau ke mana..haha..*
6. suka fikir orang bukan² *sori kak mahirah sebab dulu saya kata kak ni orang indon..haha..cian..*
7. selalu ikut mood kalau nak cakap.. *kalau sesiapa yang chat ngan saya tu, saya tak cakap banyak, bad mood lah tu..*
8. apsal banyak sangat nak describe diri ni.??!!
9. tak cekap bawa kereta manual..selalu mati tengah jalan..haha..
10. ni perangai saya dulu..suka tido dalam kelas..harap² masuk U/matrik ni mata celik memanjang lah..haha..~


4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka..
1. Fattah -> katil dekat asrama dulu sebelah jaa..selalu bangun awal time subuh lepas tu pasang radio..saya pula sedap jee tido atas katil lama²..haha..
2. pak thaa -> orang kuat dalam form..ari tu jumpa dia kat jitra..dia bagi keropok lekor..sedap 0o0..nak masuk UPNM..TAHNIAH.!!
3. Wanz -> kena blame pasal senada..cian..weyh, gambar aku tak dak dalam buku senada.!!
4. pak yeh -> terror bahasa Jepun deyh..~
5. Fauzan -> genius o0o..stret A1..
6. Fatin -> penjayak baru lahir..haha..
7. Farhana -> suka melancong..nanti pinjam duit +passport, nak melancong ke kutub utara k..heh..~
8. kak mahirah -> banyak tolong saya + genius math..thanks kak..ouh ya, gud luck exam.!!
9. farah -> classmate waktu sekola rendah..suka cari gaduh..sesuai lah jadi law..gud luck kat USIM k..hehe..
10. keynah -> ada kat mesir tengah buat medic.. *teringin tol nak gi mesir, tapi, tak cukup duit..huwaaaa..*

5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag..


message 1 : thanks Areefah..first award lekat dalam blog ni..weee..~

8 comments:

Afiq said...

wehe
seb bek aku x kne tag
hu3 XD

Unknown said...

adeyh...
dpt award..
bangga gile...
hahakz...
mals ar nak terima...
tpi mgt punya pasai kan...
t6erima gak la... tq2...

FaRaWaY said...

erk~aku suka gado ngan ko ja..

coz bla marah, muka ko merah..

n then pkataan yg kuar kt mlut ko

wat ak nk tgelak~haha..nyway, thanks~

Nur Areefah said...

th@nks @ lot k@ren@ menerim@ @w@rd ni..hohoho..
btw, th@nks jug@ k@ren@ bnyk meng@j@r smiley..hohohoho..n hi@sil@ @w@rd ni di sudut blog mu ye@H..ngee

mEGAt... said...

afiq >> nnt kalo aku dpt award, aku bg kat hg k..~

pak thaa >> tq very2 much..

farah >> ceh..nnt aku cat muka aku putih..wawawa..wlcome..~

areefah >> ok boss.!!aku letakkan dlm blog ni occay..ouh ya, thanks 4 da award k..~

Anonymous said...

waaa....
tqtqtq megat....

ade gk award tuk org even kte knal kt blog je...

terharu sih...tq....

Stag & Vixen said...

TaGgEd By Mr. BeN...


Weyh incik mgt, amik award kt page aku.....aku nk bg kt ang....aku bt sniri...hahaha....

farhana said...

weyh... ank ingt aku cop duit ke...
passport pown aku x ingat ltak kat mne... ble tarikh mati... hehe..