Pages

bangang = bengang

erk..aku pun x tau sbb apa aku letakkan tajuk mcm tuh..mungkin ekspresi aku ptg td kot..
ptg td dah tulis dah sekerat, tp jd malas, truss cancel posting ptg td..lgpun mood agak x baik time tuh..adik aku plak, si syuhada kacau aku time tuh..aku cubit dia cket.. n then aku tgk bantal dia basah berjeruk menangis sbb sakit..aku try cubit dkat lengan aku balik..guna kekuatan sama dgn aku cubit syuhada td..sakit larr jugak..ngeh..~ *aku berdosa.~*

story ttg QTI motor yg aku baru jer buat td agak membosankan..~better x perlu story dlm blog nih, tp, tgn aku gian mahu menaip juga mlm nih..heh..

kakak yg dkat kaunter pusat memandu tuh gitau aku suruh dtg ke QTI ari nih pkul 2 ptg..
pkul 1.50 lg sudah aku jejakkan kakiku yg terketar² ke pusat memandu nih..takot dpt giliran lmbt, x bley larr aku nk balek awal..huk..huk..

yeay, kak dkat kaunter tuh bg nombor 4 dkat aku..maksudnya, aku boleh balik awal lah..huwaa..gembira teruk, x dpt nk dilafazkan dgn kata²..(jiwang seyh..)
tp, pkul 3.30 ptg baru nk start..mau naik pitam aku..actually aku x makan tgh hari lg..gara² nk dptkan giliran terawal..naseb aku sudah solat..heh..

dkat litar, tester QTI tuh chinese..so, dia punya gaya cakap tu agak lawak cket..tiap² kali dia bersuara, aku gelak..(dlm hati)
ada sorang mamat nih dia kena ulang QTI kes tayar motor dia time QTI dlu x mencengkam time buat brek kecemasan..tp, aku x bley nk tahan gelak time tester QTI tuh bg arahan dkat mamat tuh suruh start buat QTI..
at last, tibalah giliran aku..huwaa..smua aku kata ok..tp, dkat hujung² litar tuh, time buat isyarat tgn nk berhenti tuh, (lambai² tgn) moto gua berhenti terlalu awal..nih kes moto arr..not my fault.!!
aku press cket lg mnyak utk bajet² sampai dkat garisan penamat tuh..n then aku ulang balik lambai² tgn tuh..
aku tgk tester tuh mcm x tgk pun aku buat salah nih..maybe dia x prasan kot..*bangga*
aiyaaa..naseb malang aku ari nih..time latihan x pernah pun jd mcm nih dkat aku..
dah selesai smua..

igtkan dah bley blaik lepas abis tuh..rupa²nya kena tnggu giliran org lain sama..maksudnya, abis semua org buat test QTI baru bley balek..lmbat lglah kalau mcm tuh..isk,menyesal aku x lunch dlu td..perutku dah mcm perang dunia ke brapa pun ntahlah..nk mengecut kelaparan..

dah abis semua org buat test QTI tuh, tester tuh panggil smua skali pergi dkat dia..nk bg borang keputusan QTI tu..
tpkan, sireyesly aku mmg x tahan cara dia cakap tuh..especially time dia panggil nama aku..

"MEGA NIDWAN" (sila baca smbil tutup idung)*nama aku bukan mcm tu arr*

aku still tahan gelak n just senyum jer depan dia.. takot dia marah..n then dia kasi borang tuh dkat aku..smbil cakap..

"lu mau i kasi fail ka.??"


message 1 : aku kantoi time dkat hujung litar tuh..time lambai² tgn nk berhenti tuh..sediy aku dengar dia kata nk kasi fail dkat aku..~
message 2 : ouh ya, last skali tester tuh cakap smua yg buat test ari nih lulus..weee..~sj jer dia nk bg org cuak cket..
message 3 : erk, aku lupa bg salam time mula posting td..nv mind hujung posting pun bley bg salam kan.?? السلام عليكم ورحمة الله وبركته

3 comments:

Unknown said...

tahniah2...
lulus qti..
pasni jpj lak..
haha

mEGAt... said...

heh..thanks..hampir2 gagal..few..~

Hanis Amanina said...

aku bile la lgi ni? hurmmm...