Pages

gelakkan orang dalam dilemma..

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

haha..x cantik macam bulan dekat posting bawah pun result saya..
saya hanya mendapat keputusan yang boleh menyara hidup saya sampai ke tua..haha..
x boleh nak menyara kehidupan saya sampai ke dalam kubur..huwaa..~

memang agak mengecewakan bila dapat result macam ni..
tapi, nak buat macam mana, rezeki setakat tu..terima ajelah..*still x dapat terima sehingga sekarang..huk..huk..*

buat masa sekarang mungkin x selalu update sangat blog saya sebab masih lagi dalam keadaan sibuk..
nak cari scholarship yang sesuai dengan result saya nih..susah sungguh..huk..huk..
sesiapa tahu scholarship yang sesuai untuk result macam nih, please tell me..
nak sangat²..

saya rasa result yang saya dapat ni maybe disebabkan kesan saya langgar kucing malam sebelum result keluar kot..
balasan..~
tularr..malam tuh disebabkan agak cuak dengan result yang nak keluar, kucing tengah jalan pun habis saya rembat..
x tahulah sama ada kucing tu mati atau x..sbb keesokan pagi tuh, sebelum saya nak pergi ambil result, saya pergi melawat tempat kejadian..tapi,kucing tuh dah hilang.. *dah jadi hantu kot*
hurm..nantilah saya ceritakan tentang kisah langgar kucing tu dan time hari ambil keputusan..

buat yang berjaya dapat straight A, saya ucapkan tahniah banyak²..walaupun saya x tergolong dalam group tu..
dan buat sesiapa yang nasibnya macam saya, jom kita usaha lagi..heh..


message 1 : sekarang ni saya masih dalam dilemma..nak plih medic ataupun engineering..hurm..~
message 2 : ouh ya, alhamdulilah saya hanya dapat 9A 1B..isyhh, satu jer lagi nk tergolog dalam group straight A..saya nak try recheck..mungkin boleh naik gred kot..doakan saya yer..
message 3 : rasa macam bahasa saya dalam posting nih pelik sikit larr..demam punya hal kot..hek..hek..

1 comments:

Hanis Amanina said...

recheck la ea..
ade rezki tu~~