Pages

wajah² telur ayam..

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

bangun pagi semalam slepas kemas diri n breakfast, terus bajet nk buka internet nk check mail n something else..
tp, bila buka aje pc aku tetiba setiap page yg aku nk masuk kluar 'Address Cannot Be Found'..aiyaa..byk kali aku refresh tp, still x boleh..dunno why..
so, skali lg aku curi pinjam laptop abah..
selalunya kalau pc aku jd mcm tu, laptop abah boleh akses internet..tp, malang menimpa aku pg tuh, internet laptop ayah aku pun down..isyh..~
burink yg amat..
n then tetiba aku teringat the day before yesterday aku ada masuk website mana ntah n then aku tgk ada satu gambar tuh..unik sgt..dia lukiskan muka org dkat telur putih..maybe telur itik kot..
yeah, idea dtg tetiba suruh aku lukis muka org dkat telur ayam plak..hehe..buat ilang boring..
so, slowly aku curi semua telur ayam dkat dapur n then bawa ke ruang tamu..
owh, 'sharpie'.!!adik aku baru aje beli tuh..nasib larr ko ye adik kalau dakwat sharpie tuh habis..nk pinjam skejap..heh..

kalau aku tgk telur yg dlm website tuh, yg telur putih tuh, maybe telur versi mat salleh kot..that's why semua putih..
ini plak aku buat telur versi melayu..coklat cket..hehe..
take a look at this..~




lokasi : ruang tamu
masa : lebih kurang pukul 10 pagi kot..
kejadian yg berlaku : telur² ayam menunjukkan reaksi sbenar diorang apabila masih hidup..ngeh..



message 1 : at last pukul 11 malam, internet dah bley akses..weehee..~tp, juz laptop abah jer..my pc, still kluar 'Address cannot be found'..grrr..!!
message 2 : mama x kata apa² pun pasal aku conteng telur ayam tuh..maybe dia tgk telur ayam tuh comel kot..haha..nnt aku lukiskan lg..hua..hua..
message 3 : aiyaark..skarang dah masukbulan mac..bulan penuh ketakutan..result mau kluar dah maa..~huk..huk..

8 comments:

Hanis Amanina said...

haha.. xde k0je la k0 ni..
tpi mmg c0mel pun..
=)

Afif said...

mak ehh~ xdak keja!

~Izyani~ said...

cute~!!!! :D

Alone said...

hehe. macam cerita animasi kacang pulak =D

LaDy-Of-EaRtH said...

waaaaaa....
bseni gak beliau nie...
bru aq tawu..hek3

mEGAt... said...

x| AfIf |x>> yeay.!!bob dah ada blog..weheeiiy..~

Alone>> haha..btul.!!mcm kartun 'kacang'..tp yg nih bkan animasi..statik jer..hua..hua..

LaDy-Of-EaRtH>>erk..x berseni pun..copy idea dr mana ntah..ngeh..~

Afif said...

aku xdak blog g larhh~... aku pakai gmail aku ja. automatik ada blogspot.!

mEGAt... said...

owh..aku igtkan hg dah start nk berblogging nih..hek..hek..