Pages

1 jam sj??!!grrr.!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

uwek..

mcm tulah aku rasa skrang nih..wahhau.!!helmet dkat tmpat blaja moto td bau..~weekk..!!
rambutku still bau BUSUK.!!nk mandi, still peluh² lg..mau naik panau kalau mandi time nih..hua..hua..

bgn pagi td mataku sudah jd mcm PANDA.!!lebam.!!haha..ni mesti kes x bley tdo smlm..ntah lah knapa..
nescafe..??nope.!!aku x minum nescafe..pernah aku minum nescafe 3 in 1 dkat skool dlu 3 packet kot, satu mlm x bley tdo..juz baring² ja atas katil, berangan sampai ke pagi..heh..~buang masa btul..*benda yg aku suka buat sblum tido..berangan*

bgn pagi pon mestilah lmbt..heh..lpas solat subuh td, rasa mcm ada magnet je tarik aku naik balik atas katil..slaloo x lah mcm nih..lpas solat subuh tgk² luar tingkap baru naik tido balik atas katil..hehe..biasalah, x tau nk buat apa² lpas bgn pg..boring..~
tp pg td rasa berat mata nk buka..~smbhyang pun tutup mata..heh..

jaga² dah pkul 8.15 pg..aiyaa..dahlah niat nk pergi latihan moto ari nih..trus aku bgn n bersiap²..nk breakfast pun dah x cukup masa dah..sambar je roti dkat atas meja makan..
smbil bawa moto smbil makan..haha.. (don't try this at home.!!)

sampai jer kat skolah memandu tuh, mmg dah agak dah..org ramai..isk..isk..
nk tunggu sorang² buat latihan dkat litar tuh pun mcm nk tnggu anak bulan kluar.!!lmbat tul..~
dr pkul 8.30 smpai lah pkul 11, baru turn aku kena buat..aiyaa..~matahari sdah bakar aku..panas.~

dah tamat latihan tuh, pegilah ambk kad kehadiran aku..igtkan dia letakkan latihan aku ari nih 2 jam, rupa²nya dia letakkan 1 jam ja..isk..isk..mau nangis aku tgk kad aku tuh..
merenung dkat pondok tngu latihan moto tuh nearly 2 jam, dia kasi 1 jam ja..
huk..huk..x ADIL..!!rugi masa tido aku jaa.~



huabeg



message 1 : sumpah aku nk bawa helmet aku sndiri bila buat latihan skali lg..BUSUK bangkai..!!!
message 2 : aku mau qada tido aku ptg nih..JGN KACAU AKU..!!

2 comments:

Hanis Amanina said...

ak lagi la tr0k..
tataw bwk m0t0 lgsung.. haha

fattah said...

xpa mgt.. sabor2 noh.. aku esok da test jpj.. horaay!!..
xpakai dah la pelekat P..
huhu