Pages

adikku masuk paper.!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

sronok betul adik aku si hafiz tu bila tgk dlm newspaper ari selasa dlu ada gambar dia..start balik skolah, lebih kurang pkul 2 ptg hingga ke malam, paper tu je yg dipegangnya..
kes.?? sronok tgk diri sendiri masuk paper..padahal, masuk separuh je..hua..hua..

dia masuk dlm paper pun sbb ari ahad baru² ni group dikir barat skolah dia dijemput buat persembahan dkat program 'Hari Bertemu Pelanggan Kementerian Pelajaran Malaysia'..
ramai jgak yg dtg ke program tu..sblum tu pun ustazah dkat skolah dia, Ustazah Nilam dah bagitau suruh dtg tgk dia buat persembahan..
so,kitaorang sekeluarga pergi larr tgk..
sblum giliran persembahan adik aku tuh, ada larr satu group dr skolah rendah buat persembahan nyanyian..aku terpegun dgn seorang budak nih..pandai btul dia main gitar elektrik..aku sndiri pun x pernah lg sentuh gitar elektrik tuh, inikan dia, baru skolah rendah dah sentuh gitar mcm tuh, pandai main pula tu..isyyhh..

persembahan last skali group dikir barat adik aku..
waa..respect sama diorang.!!semua buat gaya serentak..x ada seorang pun yg tersilap step..
mcm² gaya yg diorang buat..tp boleh igt semua step tu huh..kalau suruh hafal maksud perkataan english, erm..kantoi.~hua..hua..



eleh, gambar separuh aje pun sronok mcm menang 'loteri'..~


deafeekk...uwek..



message 1 : jealous btul aku tgk gambar dia masuk paper..uweeek..~
message 2 : aku dah tebus kesalahan aku ari nih..wee..~tp malu jgak lepas tlg start moto dkat org tu..smua pakat usya jer.. (maybe feeling aku kot..)

5 comments:

aziema8708 said...

lol.. my brother's use to act in one of the erma fatimah movie's ( as a pelakon sampingan) whenever i watched him acting i laughed so badly :P)

mEGAt... said...

wah..msti best crita tuh..crita apa eh.??

Nur Areefah said...

patot la kutuk2 adik die kata kecah masuk walopun separuh, upanya jelous..haha

mEGAt... said...

heh..mmg jealous tahap maksima nih..huk.huk..~

ini blog amir said...

bestnya..