Pages

wah..University of Sheffield.!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركته


yeah..sblum pergi smbhyang jumaat td, tetiba abah ketuk pintu bilik..slaloonya tiap² kali abah balik kerja abah makan dlu, tp ari nih tetiba aje abah naik atas n ketukkan pintu bilik aku..
katanya ada surat..so, aku yg baru je plan nk tido terpaksa bgn dr katil buka pintu bilik..

WAHH..!!!
University of Sheffield yg hantar surat dkat aku.!!semput aku tgk nama university tuh..
apa yg bez coz nama aku diletakkan title 'Dr' dkat depan nama aku..wahau..~aku dah bajet nih mesti surat tawaran dr university tuh offer aku dlm bidang medic nih..x sabar nk buka surat tuh..isk..isk..~


dlm perjalanan tanganku membuka surat tuh, aku terfikir x kan diorang bg tawaran berdasarkan result trial kot..x apalah..aku pun buka..
dlm surat tuh ada dua helai kertas, 1 dvd n satu buku..
aku truss baca surat yg diberi tuh..

hek eleh..rupa-rupanya juz brochure jaa..~
hurmm~aku igtkan td surat tuh offer nk sambung blaja ke apa ke..ciss..~mcm nk pekena aku jer..
iyelah, dkat dpan surat tuh pun tulis nama aku dgn title 'Dr', terkezut larr gak..
nyway, thanks University of Sheffield sbb tlg antarkan brochure tuh dkat aku..dlm buku yg diberi ada diceritakan ttg setiap course yg boleh diambil..berguna jgak buku tuh ek..
course yg aku x pernah dengar pun ada gak dlm tuh..plek²..~



owh..~tekaanku salah..~wuu..~

yattahuhhaa..?depressed


message 1 : arrghh.!!aku smakin takot dengar pasal result SPM nih..harap² ok..pray for my success..!!

5 comments:

Hanis Amanina said...

best gler kl0 bt0i2 dpt 0ffer sheffield ni.. huhue

mEGAt... said...

btul..!!knaper larr x jd btul2 td..huk..huk..

Nur Areefah said...

hahaha..tak ley blah dah letak tittle dr..

hope aku pun dapat cam tuh la..lol

mEGAt... said...

geeezz..sama2 kita doakan utk SPM kita..aku sudah takot x da tahap nih..!!

Sakinah Ismail said...

huhuu..
insyaallah..
tapi buat keputusan elok2..
plih kos yg betul2 minat..
n tgk diri kita bersedia xblajaq kt luar negara..
jgn nangis nak balik umah ckup nti..
tmbg mahall..