Pages

kalendar diconteng.!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركته
komputer saya memang menguji kesabaran betul..!!lambat yang amat.!!kalau boleh nak hempuk aje komputer nih..tapi takut abah marah nanti..kwang..kwang..~
kadang² tu nak shut down komputer pun lambat..
mula² klik button 'start'..nak keluar menu 'start' pun dah ambil masa setengah jam.. *taklah, setengah minit aje..hee..~(lama gak kan.??)*
lepas tu, bila dah tekan button 'shut down', tunggu lagi seminit nak keluar window 'shut down'/'restart'/'log off'..bila dah tekan button 'shut down' lagi lama nak tunggu komputer tu shut down..grrr..~
ada sekali tu, sebab lambat sangat nak komputer ni nak shut down, saya tekan terus suis komputer nih..haha..siapa tau.??saya sorang aje..haha..ooppss..Allah tau juga..hihi..
ouh ya, bukan sekali, banyak kali juga saya buat macam tu..;P

hurm, pagi tadi waktu tengah tunggu komputer ni nak on, tetiba saya 'ter'perasan dekat kalendar atas meja komputer ada orang conteng..<-- geram sebab kalendar cantik..
saya terus ambil kalendar tu..ouh.~ni apa yang saya nampak..

nampak tu.?? 'hari jadi Hafiz'..
saya ingatkan kalendar tu aje dia tanda hari lahir dia..tengok² kalendar atas tv pun dia tanda hari lahir dia..
rasanya mesti semua kalendar dalam rumah saya ni dah ditandanya..hehe..x check pun lagi kalendar yang lain..


tak jadi nak marah..hehe..ingatkan siapa lah yang conteng benda merapu atas kalendar yang 'cantik' ni..rupa²nya Hafiz tanda hari lahir dia aje..tak apa..dimaafkan..hehe..~


message 1 : 21 April ni genaplah umur Hafiz 10 tahun..tolong peringatkan saya ek..jujurnya, saya beritahu, memang saya tak ingat tarikh lahir orang..yang saya ingat tarikh lahir mama, abah dan semestinya saya sendiri..ouh ya, kengkawan yang lain pun, bila dah dekat dengan hari jadi masing² tolong peringatkan saya ek..saya tak ingat tarikh² lahir orang ni..hehe..soriii..~
message 2 : Hafiz demam hari ni..sepanjang hari, tidur aje..kesian kat dia..~ doakan dia cepat sembuh ok..~terima kasih..~

7 comments:

Afiq said...

wuwuwu 20 april bufday mak aku
same ngan syeqal

farhana said...

Relax ar.. tp aku ok lg dr ank.. ingat gak adk aku nye bufday.. cuma confuse ja.. 8.9.1993 or 9.8.1993... da 2 thn x wish.. dok kat SAINA lpa trus.. hehe..

mEGAt... said...

afiq >> uish, dekat ja ngan adik aku..haha..

farhana >> wah, bagusnya kakak ni..igt besday adik dia..hua..hua..

Afiq said...

> mgt ho3 2 la
taun ja x sama
kua3
>farhana kak pa nih adik sowg pon x lrt nk igt

MiBi said...

aku bukan tamau igt besday adik bradik aku.. tp susah oo... ramai sgt arr..

walau mcm mana pun.. aku masih igtt... sebab ada dlm reminder handset aku.. haha....

mEGAt... said...

afiq >> better dr aku,besday adik beradik aku sorang pun aku x tau..haha..

ilyas >> wee..~adik yg bagus..~tepukan gemuruh..~hihi..

MiBi said...

yeahhh.... trima kasih.. trima kasih.. saya mmg mengharapkan tepukan dari anda.. hehe....