Pages

tag *from afiq a.k.a batista*

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

5 things in my bag:
1. pen
2. gula² *gees..dah lama dah tak buang gula² ni dari beg..melekit.!!yuksss.!!*
3. fail yang penuh dengan kertas yang tak guna..hehe..
4. plastik gula² yang setahun lebih dah dalam beg tu..
5. ouh ya, kad outing/balik kampung sekolah..hehe..kenangan dowh..~

5 things in my wallet:
1. yeah..duit..!!
2. kad pengenalan..
3. resit bas..
4. syiling..
5. lesen..

5 favourite things in my bedroom:
1. hurm..al-Quran..
2. katil saya..
3. cermin..susah kalau tak ada cermin ni..ngeh..~
4. heh, baju sayalah paling penting kan..
5. ouh ya, dalam bilik saya ada satu sudut ni..saya panggil sudut ni 'sudut bagi'..yeah, semua barang yang ada dekat sudut tu semuanya orang yang bagi..free..~hee..~

Photobucket


5 things I wish to do :
1. keluar makan dengan raja..*berangan*
2. melancong ke seluruh dunia secara percuma..
3. keluar main badminton..lama sungguh saya tak main ni..
4. tidur..ngee..~
5. tengok cerita 'fast n furios'..yang baru nak keluar tu..(dah keluar dah ek.??)

5 things I’m doing now :
1. buat tag ni..
2. bernafas..heh..
3. tengok skrin laptop..
4. fikir nak tulis apa ni..:P
5. duduk atas kerusi..

5 people I would like to tag:
1. saya..
2. tak..
3. mahu..
4. tag..
5. sesiapa(fullstop)

2 comments:

MiBi said...

perghh.. bgga arr aku.. ada gak bnda yang aku sumbang yang dihargai...

terharu... isk... isk... isk...

mEGAt... said...

hehe..thanks ey yeh..~