Pages

blog.. bloggers.. blogging??

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

rasa mcm x bez larr title utk blog nih..
'Change The World'..naaaahh..x sdap pun..
pada mulanya mmg blog nih buat juz utk memberikan pendapat ttg hal² yg berlaku dkat dunia skarang nih..tp, kalau ditengokkan balik dengan isi dlm blog nih, byk ttg kehidupan seharian aku..
haha..aku pun x tau mcm mana boleh jd mcm tuh..ngeh.~
so, aku rasa aku nk tukar nama blog nih dr 'Change The World' kepada 'World Of Our Own'..
ok x.??ok kot..baru nmpk mcm blog nih ttg kehidupan sendiri kan.??ngeh..
tp, aku still akan kemukan pendapat aku ttg isu semasa yg berlaku kat dunia nih..tu pun kalau aku ada mood nk tulis arr..

jd, dgn ini, aku isytiharkan blog ini bertukar nama kepada 'World Of Our Own'..ngeee..~

baru jalan² tgk blog org td..n terjumpa blog wanz..one of my schoolmate..
nmpk mcm dah makin ramai kengkawan batch aku dah start blogging..
yg sronoknya aku boleh tmbh koleksi..hua..hua..

first time aku berblogging nih time aku form 2..lama dah tuh..
waktu tuh guna blogdrive..baru nk berjinak² dgn blogging nih..ada lg blog tuh..
bila dah naik form 3 dah jd malas nk update slaloo..so, slow cket ngan blog tuh..
last² stop gak berblogging..haha..
tp, lepas SPM nih rasa boring sgt..x tahu nk buat apa, so start buat balik blog..tp guna blogspot nih plak..agak simple cket..blogspot pnya dashboard pun sedap nk tgk..
blogdrive agak srabut cket..


things that I hate when blogging :-

  • bila tulis entry ada org tgk kat blakang kita..rasa x bebas nk tulis kat blog nih..
  • tgh tulis entry tetiba internet down..warrghh..tension o0o..
  • ngantuk time nk masukkan entry..pas2 ilang abiss idea..hua..hua..
  • yg tuh ja kot..~heh..

message 1: wanz, aku dah masukkan weblink blog hg kat website alumni SAINA..2kalibagus
message 2: nk tgk blog lama aku..??klik kat link nih..

4 comments:

Nur Areefah said...

wowo~ ceh, aku pun tukar tittle..
ko pun?huhu..urm, nice ur previous blog..blog mase muda2??hahaa

Wan Zhafri said...

hahaha...promote aku noh..
maceh2..
hehehe..thankz

eju said...

dr form1 lg da start?
fulamak ai... =O
*sgt stuju dgn statement no.2*

mEGAt... said...

NurAreefah : lorr..x tau plak ko pun tukar nama blog..tp aku x tiru arr..hehe..n thanks..blog tuh x nice pun..heh..

Wanz : x promote pun..sj aje ltak..kwang..kwang..

eju : e'eh..clap..actually start form 2..aiseh, masalh teknikal plak..ngeh..nnt nk perbetulkan..thanks.~