Pages

one big happy family..

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

Pyzam Family Sticker Toy



i just found this cool toy..
haha..interesting isn't it??
take a look at this website..

http://www.pyzam.com/toys

well, nk crita cket ttg family aku..
first of all, my dad n my mum..
my dad is the king and my mum is the queen of the family..hehe..
ergh..my sis..slaloo sgt gaduh ngan dia..
asyraf slaloo x dak kat rumah..bukannya kluar rumah berseronok, dia skarang ada kat tahfiz mana ntah..nyway, smoga menjadi tahfiz yg baik..(nnt boleh jd imam kat rumah..hehe)
syuhada ngan hafiz still skolah rendah n syuhada will gonna sit for UPSR this year..
bez of luck ya.!!
hafiz masih lg budak kecil..darjah 4 baru..jauh lg perjalanan hidup tuh..

hehe..that's it..

3 comments:

Anem Arnamee said...

Salam ziarah.

sweet jer.semoga terus berbahagia wif ur family ea.=)

mEGAt... said...

thanks.!!smoga berbahagis with ur family too..

Anonymous said...

lol nice pic. complete sume.
^^ kewl