Pages

lesen 'L' for 'Lawak'..

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

urgh..x tahan dah.!!start bangun tdo td sampai skrang selsema nih x ilang..
ubat dah makan dah..
vick dah x larat nk sedut dah..
air hot chocolate pun dah masuk bungkusan kedua aku buat nih..(3 in 1)
rasa mcm nk cabut aja idung nih..tp jgn.!!ilang idung nnt x bley dah nk bau masakan curry mak aku slaloo dok masak..erm~sedap..

2 bungkus hot chocolate 3 in 1..

yesterday ada amali utk motor plak..kdg² kalo pikir balik pasal amali smlm lawak larr gak..one of my friend said that "lesen L=lawak.."haha..btul gak ek..
mula² tuh dengar ceramah dlu..agak boring gak coz penceramah kept saying "paham dak..??"..setiap kali abis satu ayat mesti ayat tuh yg kluar dr mulut dia..hehe..sorry yer penceramah terpaksa kutuk cket..

hampir 3 jam dlm bilik tuh n perkataan "paham dak..??" x larat nak diulang oleh penceramah tuh..at last,kitaorg diarahkan utk ke litar utk test bawa moto plak..
num aku 29..so, lmbat lg lah giliran aku nk bawa moto dlm track tuh..
track tuh nmpk simple aje..tp yg susahnya coz ada byk step sgt nk kena buat..angkat tgn lah, goyang tangan lah, pusing kepala lah..mcm nk suruh bersilat atas moto pun ada gak..haha..
yg x bestnya abg² yg kawal kat track tuh garang sgt..buat silap cket, trus marah..yg lelaki x apalah coz semua dah cekang² dah..perempuan ja dok kena marah..cian..
apa yg lucu time amali coz ada yg terkejut bila abg kat track tuh marah² kat dlm track tuh n guess what apa yg berlaku..kluar track pun ada..hahaha..
ada sorang prempuan tuh 'press' minyak sampai naik divider kat track tuh..naseb bek dia x masuk dlm bush kat tepi tuh..haha..
aku secara keseluruhan bolehlah..x dak perkara memalukan yg terjadi kat aku(riak larr plak)..heh..
aku kantoi pun bila dia suruh angkat tongkat dua..ntah mcm mana ntah tgn aku nih bley tergelincir..naseb baik x jatuh moto tuh..actually motor tuh hampir² jatuh gak arr..haha..memalukan btull..mesti org lain yg nmpk aku time tuh kata "apalah mamat nih,nk angkat moto nk tongkat pun x lepas.."
harap² org x nmpk aku time tuh..
malu siot..~

0 comments: