Pages

prepare 4 amali.!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

esk pg² lg kena kluar rumah..
kna pegi ke IKMP..(skola memandu)
baru nk start amali..
hehe..org lain dah dpt lesen 'P' dah..
aku plak baru dok merangkak nk pi amali..
hihi..
rasanya lmbt lg kot nk dptkan lesen 'P'..

amali kreta 6 jam esk..
ari sabtu plak amali utk moto..6 jam gak..

susah x nk bawa kreta nih..
aku pernah bawa auto aje..
tp yg jenis ada 3 pedal nih mcm mana huh??!!
semua kaki nk kena gerakkan..
achyyooo00o..kalo auto bleyla satu lg kaki bersila atas cushion tuh..haha..(don't try this at home)..

actually aku baru aje abis tgk² sijil lama aku time skolah rendah dlu..
time skolah rendah dlu bnyak gila sijil..
tp bila naik skolah menengah kureng cket..
hehe..x aktif sgt..

tetiba aja aku perasan yg slip peperiksaan PMR aku x ada dlm file tuh..
aku pun plek..
slaloonya semua benda² penting aku masukkan dlm tuh..
tp, x ada larr plak..
slip UPSR ada plak..
maybe terselit kot kat dlm² tuh..
kejap lg nk sambung balik cari dlm file tuh..
kalo x dak..huishh..mampoosss aku.!!


    • menghadiri kursus KPP
    • hadir ujian undang-undang
    • daftar kursus amali di IKMP
    • hadir kursus amali
    • sijil dikeluarkan, dikemaskini dalam sistem dan Lesen L dibuat
    • Latihan pemanduan dijalankan (8 jam)
    • Menjalani Ujian Pra-Kelayakan QTI
    • Menjalani Ujian Memandu JPJ
    • Lesen 'P' dikeluarkan

0 comments: