Pages

layang² melayang.. kwang.. kwang..~

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

waahhaaa..semalam baca blog KS (.::Dunia Sarah::.)..betapa sedihnya aku bila dia dah tinggalkan dunia blog dia..
baru aje ikut blog dia dlm sebulan..tetiba dah tutup..
well, blog KS paling best stakat nih yg aku slaloo baca..
byk crita mengenai kehidupan dia sbgai seorang student medic kat russia..bez o0o..
btw, aku letakkan link blog dia kat bahagian 'bloggers' utk sesiapa nk baca blog tuh..
ptg td syuhada ngan hafiz ajak main layang² yg abah baru beli smlm..
dah seminggu hafiz mnta nk beli..at last, tertunai jgak hasrat dia nk main layang²..hihi..
aku rasa msti smlm dah mimpi nk terbangkan layang² tuh keesokan harinya (ptg td)..haha..
start pukul 4 ptg td dah berulang kali mata dok tgk² jam..mesti x sabar nk main layang² lah tuh..
sembahyang asar pun mcm kilat lg td dia tuh..abis aje smbhyang, trus ajak aku main dgn dia coz dia x tahu nk terbangkan layang² tuh..
actually aku pun x reti nk terbangkan layang² sblum nih..hihi..x apalah, try and error..
naseb baik terbang..heh..
adalah brapa shot gambar yg aku snap..

bley tahan gak tinggi tuh ek..



wah..!!dahsyat tul hafiz nih..tgk camera smbil terbangkan layang²..ngeh..



syuhada..layang² plak ntah ke mana..hehe


e'eh..terbang atas kpala aje??



haaa..ni layang² syuhada nk jatuh..haha..


message 1: try baca blog KS..best.!!
message 2: naseb baik angin kuat..kalau x memang aku x reti nk terbangkan layang² tuh..hihi..

courage

0 comments: