Pages

nearly accident..!!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

2 bulan lg result nk kluar..!!wahh..lemah jantung aku dengar..!
tawakkal aje lah skrang nih..wuuu..~takot..!!
tiap² ari buat benda sama aje..naik muntah aku kalau slaloo buat mcm nih..
nk keja, lesen x dpt lg..stakat lesen L tuh ada lah..tp, kalau keja time nih kompom kena mntak byk cuti coz nk pi buat latihan lg...wuuu..~x boleh..
sabar..sabar...~

abah crita dia hampir² eksiden ari tuh..waah..terkezut aku dengar..
dia crita, lebih kurang 2 ari yg lepas..on the way nk pegi airport dr tmpat meeting dia, kira on da way nk balik arr..
dia naik satu teksi tuh..laju siot driver tuh bawa..ayah aku pun takot..
nk dijadikan cerita, time teksi tuh nk masuk persimpangan kat higway, tetiba ada moto pintas depan teksi tuh..
apa lg, si driver teksi tuh 'drift' lah tgh² highway tuh..langgar lah kon oren yg kat tepi highway tuh..(divider)..
naseb baik kon tuh lembut..tp, bila dah on the track balik, tetiba lori treler dgn lajunya hmpir² melanggar belakang teksi tuh..nasib baik si driver teksi tuh truss tekan minyak utk melajukan teksi tuh..
few, slamat..~dahlah abah duduk dkta seat blakang..kalao x..erk..~x mau cakap..~heh..



message 1: start kejadian tuh, abah x bagi aku naik moto..wuu.~depressed
message 2: dlm kejadin tuh, x ada yg terkorban atau mampuss..~si mamat moto tuh blah mcm tuh aje..kurang asam.!!
message 3: baca doa sblum naik kenderaan.!!adore

0 comments: