Pages

sehari sblum periksa math mod..

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

aku still igt time mlm before exam math mod..satu benda yg bez berlaku kat asrama..(actually, x bez pun..tp bg aku mcm lawak..haha..)
mugkin mlm tuh nk dijadikan satu kenangan bg semua batch Supermassive xii (boys) kot..

well,mcm besa, sebelum aku naik bilik study, ku tdo dlu..nk collect energy lah katakan..(tp ngantuk gak lepas tuh)..
tgh bez dok layan mimpi, tetiba karim (our TKP) masuk dorm dgn nada yg marah..
aku x igt dah apa yg dia kata tuh..tp hati aku jd panaz gak dengaq apa yg dia crita tuh..
tp,thanks karim..disebabkan hg bising dlm dorm mlm tuh aku terjaga..kalo x, abis aku x bangun nk study math mod..

sambung balik..aku trus naik bilik study..
sabaik saja aku melangkah ke bilik study..something yg di luar jangkaan telah berlaku..
wah..terkezut aku.!!aku igtkan karim sorang aje yg mengganaz..rupa²nya hampir semua form 5 yg dlm bilik studi tuh dah mcm 'incredible hulk'..
aiseh..dlm hati dah pikir, confirm aku x studi mlm tuh..
x apelah..aku truss ltak buku kat depan farid(runner) and then join ngan geng² lain yg hampir² bertukar mnjadi 'hulk'.!!

patutlarr diorang bengang semacam aje..alah..benda² student asrama slaloo buat..gaduh dgn batch lain..
time tuh plak our PK HEM ada kat bawah..coz nk settlekan masalah kecurian yg batch satu lg buat..slumber diorang aje curi brg org lain,pastu ngaku brg tuh diorang punya..padahal dah kantoi dah..
x ape..Allah maha mengetahui.!!

ok, sambung balik..
sedang karim tgh feeling crita kat kengkawan yg lain..tetiba farid yg tgh khayal study math nih, tetiba menggegarkan meja..i mean dia hempuk meja dgn buku arr..gegar gak kan meja??heh..
aku igtkan dia mlawak aje..coz semua org tau yg muka dia kalau nk ditengok dr luaran mcm x ada feeling pun..
tp yg aku plik time dia hempuk meja tuh,muka dia still senyum..aku pun tegur lah dia..
dgn nada yg memerli..

"hek eleh..nk ngamok gak??"

tetiba dia bgn trus dr tempat duduk dia and kluar trus dr bilik study tuh..
aku igtkan dia nk masuk tdo coz x tahan dgn apa yg berlaku..
yg kengkawn yg lain plak, nmpk aje runner(farid) nk kluar semua tertanya²..
rupa²nya dia naik aras atas..n then jerkah..kuat juga dia jerkah..satu asrama dengar...

"hampa x puas hati apa??!!! kami nk periksa esok hampa tau x??!! nk kacau apa??!!! semua masuk tidor..!!!"

erkkk..~nih baru dikatakan 'HULK'..haha..

on da way dia nk masuk balik ke dlm bilik study..ada lah dorm² junior yg terkezut semua kluar..
muka diorang semuanya inkuiri nk tau apa yg berlaku..
tp, si runner yg bengang nih jerkah kat diorang plak..erkk..cian..~

"hampa tgk apa??!!! pi masuk tdo..!!!"

haha..x pasal² plak diorang kena marah..apa lg..lintang pukang satu asrama lari masuk dorm masing²..

terlupa plak, time runner tgh menjerit tuh our PK HEM, ckgu mahmud dah sound dah kat bawah tuh..
tp runner jerkah lg kuat adalah..haha..lwak tul..

sbelum runner masuk dlm bilik study tuh, semua org dlm bilik tuh dah lintang pukang duduk kat tempat masing²..aku plak dahlah duduk depan dia..
x pe..cool aje..
semua org tgk runner dlm keadaan takot..mcm nk makan runner pun ada gak..
aku lg lah takot..duduk depan dia plak..x pasal² aku plak kena marah ngan dia nnt..

sebaik sj dia duduk, dia senyum kat aku..
waaaaa..lg lah aku takot..tetiba je senyum kat aku..
pastu dia sambung balik study..
erk, mmg btul arr classmate dia kata dia x dak feeling...
haha..sorry runner..

hurm..tulah first and the last aku tgk runner mengamok..
sblum nih dia biasa aje..
kitaorg satu batch kept calling him 'neeeerrrr' (singkatan runner)..tu pun sbb nk bg dia naik angin..tp x berjaya..hehe..




message 1: naseb baik mlm tuh our KP, fakhrul dah tdo..kalo x mesti runner x kan mengamok pnya..haha..Tuzki Bunny Emoticon

4 comments:

tcer_mai said...

hehehe.... saper runner tuh, comey siot... megat pon comey takleh bayang muker megat cuak semacam..haha

mEGAt... said...

runner tuh farid rashid..ketua rumah jati 2008..kitaorg pnggil dia runner coz muka dia hampir2 sama dgn sorang abg yg kheja kat dewan makan skolah..abg tu pun kitaorg panggil runner..hehe..
erk..muka saya comey..huish..x ada lah..~

Unknown said...

haha...
aku dah ingat malam tuh...
aku pon tgah geram gak
sebab brg yng dicuri tuh
barang aku..
yg x pus hatinye pencuri tuh wat selambe je sebab pk hem x wat ape2

pk hem ingat kes biasa je...
tapi kes biasa cam2 la kalau x diambil tindakan akan menyebabkan kes besaq berlaku...(pendapat aku la)

hahaa...
apapon m,ua 2 dah jadi kengan semalam...
hehe

Karim said...

haha..
lawak btol..
aku jadi sbahagian dari cter nie..
ngueh2..