Pages

senyum..~

السلام عليكم ورحمة الله وبركته



ouh..smile..!!kdg² tuh susah gak nk senyum..tp bla x senyum kata sombong..
mcm aku slaloo kata dkat org gak..hua..hua..
'senyum tuh sedekah'..so, x payahlah nk kluarkan duit n bg sedekah kat org yg minta sedekah..juz senyum aje..hua..hua..(jht btul aku nih..)
jgn..!!bg lah sdekah kat org yg minta sdekah tuh..cian diorang..nk cari duit utk makan..kang mati kelaparan plak..

skrang nih dah susah dah nk tgk org senyum kat org lain..
kalau snyum aje, mesti org dah pikir benda lain..mesti diorang cakap dlm hati 'gila ke apa dia nih..??'..(apa yg aku rasa org akan kata kat aku..ngeh..)
iyelah..kdg² tuh bila kita senyum kat diorang, buat x tau aje..kdg² tuh terus tgk arah lain plak..aku nih punyalah ada niat yg baik, truss senyum aku jd x ikhlas..

kdg² tuh bila kita senyum kat diorang, muka diorang tuh mcm nk senyum dah..maybe teragak-agak nk senyum kot..haha...senyum pun nk pikir ke??!!
senyum ajelah...geram btul aku..!!!

p/s : sorry, entry kali nih nk bt luahan perasaan cket..

smalam aku jln² kat...adelah kat mana² pun..
pas2 jumpa lah sorang mak cik nih..aku senyum ckit punya lebar dkat dia..
tp, dia tgk arah lain..lerr..~
aku tau dia dah nmpk dah aku snyum kat dia..sj aje dia tgk arah lain..
apa yg buat aku sakit ati lg, dia tuh dah lah naik basikal..bila nmpk aku snyum kat dia, trus patah balik..mcm nk elak diri drpada aku jerr..
mesti mak cik tuh pikir aku nih org sewel x??tp aku x sewel..waaa..~sampai ati mak cik perlakukan aku mcm tuh..huk..huk..



message 1: kalau org mnta sedekah tuh bg aje lah..walaupun hati x ikhlas..igt,buat baik dibalas baik..
message 2: perlu x aku senyum kalau jumpa org??ataupun buat x tau aje??nnt sombong plak org kata..wuuuu..~Tuzki Bunny Emoticon

1 comments:

Ziyad Imani said...

~'SENYUM' adalah bahasa dunia.Ia menunjukkan keceriaan...

~'SENYUM' adalah perhiasan batin yang dpat membantu mengindahkan perhiasan lahir yang tidak sempurna..

~'SENYUM' adalah jalan pintas bagi mnyatakan anda menyukai seseowng..

~'SENYUM' yang kmu brikn apabila brhadapan dgn sahabatmu adalah satu sedekah..

~'SENYUM' adalah jambatan persahabatan...

~'SENYUM' adalah satu pelabuhan yg pastinya tdak akn merugikan..

~'SENYUM' yg dibuat2 pasti xakn mnyenangkn sama saja dgn kening yg berkerut...