Pages

yes..no..yes..!!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

dowh..penin kpala aku bersms dlm kreta td..
rasa mcm nk muntah..
tp x lah muntah lg..berjaya kawal..fuh, slamat..~

erk,tajuk tuh x ade kena mngena ngan posting ari nih pun..x tau nk ltak tajuk apa..kwang..kwang..
semalam fakhrul dtg rumah..lama x jumpa ngan dia..
dia dtg pun kes nk ambil lesen 'L' dia kat perlis nih..dkat aje tmpat tuh ngan rumah aku..that's why dia singgah rumah aku..
we had a great day yesterday..
x bajet plak dia nk dtg awal pg..dia bg msj pun kata nk dtg dlm lbey kurang 1 tgh hari mcm tu lah..so, aku pun rileks lah..
mcm besa,guling² atas katil..haha..(kantoi.!!) malas nk bangun..!!
tetiba aje dia dah panggil depan rmh lebiy kurang pkul 9a.m..
heh..kantoi larr plak x mndi lg..
tp x ape..dah jd rutin harian bg semua lepasan SPM..(tul x??aku tuduh aje..sori ek..)
so, bkan aku sorang aje yg buat mcm tuh,maybe ada lg org lain kot..kot ajelah..

kitaorg ada bincang pasal scholarship..tp semuanya nk result spm.. (i was wondering brapa aku akan dpt result nnt huh..??)
fakhrul maybe bley dpt kot..tp aku..hurm,ntahlah..tnggu result aje lah..
tgh bersembang tetiba aku tersebut 'barua'..wahh..lama btul aku x sebut perkataan tuh..kat skolah dlu slaloo gak sebut..rasa lain aje mulut aku lepas kata mcm tuh..
Allah marah kot..hehe..



td..baru aje lpas cari slip periksa kak aku kat dlm bilik dia..dia terlupa nk bawa pegi hostel..terpaksalah satu family carikan utk dia..coz dia nk bnda tuh esk..abah plak nk kena brtolak awal pagi esk pagi coz dia terpaksa lajak terus ke penang..ada kheja cket, so terpaksalah kena cari gak mlm² nih..
adik aku pnyalah excited coz boleh punggah² barang nih..dia mmg suka bt kheja nih..dah mmg kheja dia..lpas punggah, selamber dia aje tdo..geram btul..!!4 me, arghh..malas tul..
tgh mencari tetiba aku terjumpa sesuatu yg x sepatutnya aku jumpa..nk kata 'death note' bukan..mybe mcm surat insaf kot..
terselit dlm buku kak aku..aku baru aje baca td sbelum on pc nih..
perrgghh..naseb baik parent aku x jumpa..kalo x kacau jiwa..hihi..
ntah apa² kak aku tulis dlm tuh.. byk pasal rahsia dia dlm tuh..
dah lama dah dia tulis tuh, tp at last..kantoi gak ngan adik dia nih..haha..bangga tul aku..~

message 1: harap² kakak aku x baca entry nih..takot tetiba nnt dia mengganas..Free Emoticon Courtesy of www.FreeSmileys.org manyak takot wo0oo..
message 2: patut x aku buang aje note yg kak aku tulih tuh..or nk gitau aje parent aku??nnt lah aku pikirkan..maybe aku tido nih dpt jawapan dlm mimpi kot..n mlm nih aku nk try tepis segala mimpi buruk..Tuzki Bunny Emoticonhaha..


2 comments:

tcer_mai said...

tcer rasa tak payah gitau sesapa simpan ja dalam hati awak... betol nih.. sebab kadg2 ada rahsia yang leih baik simpan. walaupon berat tapi kalu ia untuk menjaga kebaikan sumer... awak jer yang simpan..

mEGAt... said...

thanks for da advice tcher..saya dah koyakkan n buang dah surat tuh..ngee..~