Pages

slow connection.!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركته

naaa..berjanggut aku kalau tunggu satu page nk load..tetiba aje ari nih internet connection slow..
dunno why..~maybe sbb time nih org kat pejabat ayah aku ramai yg guna kot..
actually, internet kat rumah aku free aje..coz guna internet yg dlm kawasan pejabat nih..haha..bez o0o..x perlu nk kluarkan duit nk bayar internet..hehe..
disebabkan internet nih terlalu slow, so aku decided nk curi pinjam laptop ayah aku..
maybe laptop ayah aku dia punya connection laju cket..hehe..
tp laptop tuh dlm bilik ayah aku..terpaksalah masuk dlm bilik ayah aku pelan²..naseb baik mak aku cbuk memasak kat bawah tuh..haha..

ok line clear..yess...!!!dah dpt laptop..!!
harap² ok lah speed conection dia..
alhamdulillah..laju..x lah mcm desktop aku tuh..slow..~

tp pelik gak..internet connection guna line yg sama..
tp apsal desktop aku slow??hurm..pelik..~
ntahlah..ayah aku jampi apa² kot kat laptop dia nih..hehe..juz kiddin..
sori yer abah,nk pinjam laptop jap..burink dok rumah..so, internet lah sahabat karibku..heh..


yesss..!!pinjam laptop ayah kjap ek..

actually, i'm searching for a websites which show anything that help us further studying in medic..does anyone know where can i search for it??
tp benda lain plak yg aku jumpa..penting gak buat semua umat ISLAM di bumi ini..

brg yg patut kita BOIKOT..!!!



aiyaaarkkk..NESTLE..!!
aku rasa byk gak brg keluaran NESTLE nih ada kat dlm rumah aku..hua..hua..

2 comments:

nur nina said...

haha.. tenet ni pun temanku jua.. heheheehhe

FuTuRe L.A.E.P said...

hehe..
sama lah kita..
lepasan SPM..
internet is the best fren..
he..